.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت نخستین امتیاز برای خونه به خونه
هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با توقف خونه به خونه مازندران برابر فجر شهید سپاسی برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال خونه به خونه تنها نماینده استان مازندران در این رقابت‌ها در مازندران میزبان فجر شهید سپاسی شیراز بود.

بابلی‌ها که به دلیلی تعمیرات و بازسازی استادیوم خانگی شان، نمی‌توانستند در بابل به میدان بروند، بعد از کش و قوس فراوان در انتخاب استادیوم بازی‌های خانگی‌شان، بالاخره استادیوم شهدای سیمرغ را برای برگزاری مسابقات شان اعلام کردند.

خونه به خونه که در هفته ابتدایی لیگ به دلیل عدم ثبت قرارداد و ناقص بودن مدارک و مشکلات باشگاه در خانه در برابر ملوان به میدان نرفته بود، سه امتیاز هفته نخست را به راحتی به دیگر نماینده شمالی لیگ هدیه کرد و در هفته دوم نیز مغلوب میزبان خود شده بود، این هفته برای جبران دو هفته ناکامی در استادیوم شهدای سیمرغ به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز رفت.

بابلی‌ها که در این فصل چندان قدرتمند به نظر نمی‌رسند، موفق نشدند از این دیدار خانگی نهایت استفاده را ببرند و در نهایت با تساوی بدون گل این دیدار را به پایان رساندند تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود و خونه به خونه هم به اولین امتیاز این فصل خودش برسد.

خونه به خونه که بعد از پایان لیگ دسته یک فصل گذشته و بعد از اینکه با تمام شایستگی موفق به صعود نشده بود، با حواشی زیادی مواجه شد و همین مشکلات سبب شد تا نتواند تیمی قدرتمند روانه فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول کند.

این تیم این فصل بعد از اینکه با گزینه‌های زیادی به توافق نرسید، در نهایت هدایتش را اکبر محمدی‌ای بر عهده گرفت که سابقه حضور در تیم ملی را دارد و حبیب شاکری مربی مازندرانی باتجربه نیز او را در این مسیر سخت کمک خواهد کرد.

** مشکلات تیم خونه به خونه چه ربطی به تیم شهید سپاسی دارد؟

اما مجید صالح بعد از پایان بازی و تساوی تیمش در برابر نماینده مازندران در گفت‌وگویی با خبرنگاران ضمن انتقاد از وضعیت باشگاه خونه به خونه درباره جو استادیوم افزود: هیچ اراده‌ای برای رعایت جو داوری و فرهنگی نیست.

وی ادامه داد: چطور می‌توان چنین بحثی را مطرح کرد که ٩٠ دقیقه به تیم شهید سپاسی فحاشی شد. فقط می‌توان گفت برای چنین چنین جوی متاسفم، من نمی‌دانم مشکلات تیم خونه به خونه چه ربطی به تیم شهید سپاسی دارد؟ آیا اینکه شورای شهر و ... به این تیم رسیدگی نمی‌کند چه ربطی به تیم ما دارد که باید ٩٠ دقیقه فحاشی بشنویم. این تیم شهید هست حداقل به کسانی که برای این مرز و بوم خون دادند احترام قائل باشیم.حق تیم مزین به نام شهید چنین دشنام و فحاشی نبود.

شاگردان اکبر محمدی با تساوی در این مسابقه اولین امتیاز خود را در فصل جدید لیگ دسته اول کسب کردند و در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند. تیم فجرسپاسی نیز با دو امتیاز به رده نهم جدول صعود کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.